torsdag den 10. februar 2011

Tekniske problemer og en teaser

Som flere vil skrive under på er tekniske problemer ikke er min stærke side, men ikke desto mindre er det lykkedes mig at få nedtællingen til at virke igen så nu er det muligt at se hvor lang tid du skal vente på dette års arrangement ;)

For at se hvor lang tid du skal vente til dette års lyserød lørdag skal du bare gå ind på www.helping-hands.dk. Der bliver der talt ned til lørdag d. 8. oktober 2011 kl. 0900.

Klokken ni er dog stadig med lidt forbehold, da jeg stadig ikke har udelukket at vi skifter lokation (igen) i år. For 2 år siden var vi i Haraldslund og det var okay tæt på centrum i forhold til offentlig trafik og parkering for dem der var i bil, men desværre var der ikke så mange behandlerrum. Så da vi sidste år havde flere massører end vi havde brikse og døre der kunne lukkes, blev vi nød til at flytte det.

Resultatet blev University College Nordjylland i Aalborg øst. Her havde vi utrolig meget plads at boltre os på, men desværre lå det så langt væk fra centrum og alle de andre lyserøde aktiviteter, at vi ikke fik nogle impulsgæster.

Men i år tror jeg virkelig jeg har skudt den metaforiske papegøje. Tænkt hvis man kunne finde et sted med både gode trafikforhold, tæt på alting og med alle de brikse og lukkede døre man kunne ønske sig? Jeg tror det er lykkedes for mig :) Og så snart jeg har detaljerne på plads skal jeg nok fortælle hvor i skal møde op.

Christian, der allerede et begyndt at glæde sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar