søndag den 10. oktober 2010

Jeg ved ikke hvad i andre lavede i går. Personligt vil jeg sige at jeg havde en helt fantastisk dag!

Godt nok var jeg oppe på en lørdag før jeg plejer at være at være til hverdag. Jeg var i skole på en lørdag tidligere end jeg plejer at være til hverdag. Men derefter begyndte min dag at ændre karakter i forhold til de andre dage jeg tilbringer på skolen.

Vi begyndte med at hænge lyserøde balloner op over alt.. eller ikke just overalt, men det er en stor skole og en del af dagens gæster havde ikke været på skolen før, så vi brugte ballonerne til at vise vej fra hovedindgangen til de fem grupperum vi havde reserveret til dagen.

Klokken 9 kom de første gæster og dagen igennem kom der faktisk en del af dem og de gav alle samme bidrag til helping-hands.dk indsamlingen mod brystkræft.

Hvor meget det helt præcist blev til vender jeg tilbage til om lidt. Da jeg forventer at dette bliver en af de mest læste indlæg i bloggen, så tillader jeg mig lige at bruge den til at sige tak til dem, der i løbet af året og på selve dagen, har hjulpet Helping-hands.dk til den succes det blev til i år.

Conexia og Anne i særdeleshed skal have en stor tak for kampen. Det blev til ny hjemmeside, visitkort, logo, flyers, pressemeddelelse og et utal af emails fra min side.

Gecko booking skal også have en stor tak for at have gjort mit liv lettere. Bekendtskabet opstod ved en tilfældig udsendt email, men jeg er glad for at de har været med på holdet og jeg håber samarbejdet kan forsætte fremover.

Bums Butik, der står bag de hvide T-shirts vi brugte på dagen, er endnu et tilfældigt møde, men Kasper der står bag butikken brænder ligeså meget for sit fag som jeg gør for Helping-hands.dk. Bumsens indsat var above and beyond både med hensyn til kvaliteten og antallet og størrelse på de tryk du lavede.

Til Elmar fra skolens køkken. Tak for mad. Det smagte fantastisk og faldt på det rigtige tidspunkt.

Til alle massørerne der rent faktisk lagde hænder til. Tusind tak for hjælpen og for en rigtig hyggelig dag. Jeg håber vi ses igen til næste år.

Til kæresten, familien, venner og bekendte (inklusiv facebook venner og bekendte) der har måtte lægge øre og øjne til al min snak om projektet.. Undskyld ;) og undskyld på forhånd for arrangementet 2011 …

Og selvfølgelig skal der også lyde en tak til de gæster, der besluttede at bruge tid sammen med os lørdag d. 9. oktober 2010..

Men nu til det øjeblik vi alle har ventet på.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar