onsdag den 6. oktober 2010

Lidt af hvert inden den store dag

Så er der kun et par dage plus det løse inden det går løs på Selma Lagerløfsvej 2, så derfor kommer her lige en lille opdatering.

Status:
Først en status for på lørdag: I skrivende stund er der 29 bookinger, hvilket er 11 mere end sidste år, og 7 mere end den hidtidige rekord fra 2008. Desværre ikke helt så mange som jeg går og håber på, men der er stadig tid.

Afbud:
Desværre er en af vores massører blevet nødt til at melde fra i sidste øjeblik, hvilket er grunden til, at du ikke kan booke en tid hos Helene Badsberg. Jeg kan allerede nu sige med sikkerhed, at Helping-hands.dk vender tilbage i 2011, så jeg kan kun håbe, at Helene har mulighed for at være med der.

Giveaway:
En anden ting, jeg bliver nødt til at slå endnu et slag for, er min giveaway: Hvis du allerede er fan af Helping-hands.dk, er du med i lodtrækningen med et enkelt lod, hvis du bare skriver en kommentar på facebook-væggen.
Hvis du tilmed også har booket en tid, kan du smide 11 lodder i puljen ved at skrive en kommentar (og 13 hvis du også lige tilføjer, hvordan du har hørt om helping-hands.dk)

Lagen & Håndklæde:
Et par stykker har spurgt til om man selv skal medbringe lagen og håndklæde. Hertil er svaret ja. Vi har desværre ikke Haraldslunds lagen/håndklæde/vaskefaciliteter på UCN, så derfor er det meget vigtigt, at du husker det.

Kontakt:
Såfrem du har nogle spørgsmål inden du booker din tid, så kan jeg kontaktes enten pr. mail: Christian@helping-hands.dk eller pr. tlf. 61695514. Du kan også ringe og overlade bookingen til mig. MEN. Husk venligst at jeg er studerende så jeg er ikke så let at få fat i fra 8.15 til 15. Her er det lettest at få kontakt i mig via mail eller sms.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar