torsdag den 17. februar 2011

Kender du det?

Nogle gange er du bare i så godt humør at du sidder og smiler for dig selv? Det sker som regel fordi du har fået gode nyheder og det er præcis det jeg har fået i dag.

For 2 uger siden var jeg til jobsamtale hos Arkadens Fysioterapi og allerede der dukkede Helping-hands.dk op i samtalen. Godt nok kun kortvarigt, men det var spiren til det træ der blev plantet i dag. Jeg har for godt 1½ time siden afsluttet et møde med et par af mine nye kollegaer og denne gang var Helping-hands.dk det eneste der var på dagsordenen.

Resultatet blev at Helping-hands.dk endnu engang skifter lokaler. Ja jeg ved godt det er 3. gang på 3 år og jeg kan godt forstå, hvis du nu tænker: så bestem dig dog!. Men Arkadens Fysioterapi kommer med et utal af fordele. For det første har de nok byens mest centrale placering. Uanset om du kommer med bus eller tog står du af lige ved døren. Derudover er der rig mulighed for parkering i parkeringshuset også lige ved siden af.

Arkadens Fysioterapi har derudover omkring 20 behandlerrum, så jeg er allerede gået på jagt efter massører så ingen kommer til at gå forgæves.

Det bliver måske også muligt at deltage i andre aktiviteter i år end blot at få massage, men det ligger endnu ikke fast så det må du høre om på et senere tidspunkt.

Indtil nu vil jeg nøjes med at minde dig om at du allerede nu skal reservere lørdag d. 8. oktober :D Det bliver større end nogensinde før :)

Christian W. Jensen
Helping-hand.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar