onsdag den 31. august 2011

Præsentation: Christian W. Jensen

1. Hvad hedder du?
Christian W. Jensen

2. Hvilken baggrund har du?
Jeg er uddannet fysiurgisk massør og har arbejdet som sådan i 4 år i Randers. Nu læser jeg til fysioterapeut og er i gang med 9. modul og arbejder ved siden af som massør i Arkadens Fysioterapi.

3. Kender du nogen, der har brystkræft?
Min mor blev ramt af det i 2003 men er i dag erklæret cancerfri og har det godt.

4. Hvorfor har du valgt at hjælpe?
Det korte svar er: Fordi jeg kan. Hvis jeg skal sætte lidt flere ord på, er det fordi jeg stadig meget tydeligt kan huske, hvordan jeg havde det den dag, min mor ringede og fortalte, at hun havde brystkræft. I min egen lille verden håber jeg, at vi med helping-hands.dk kan bidrage til, at andre ikke bliver ringet op med den nyhed.





Christian er med for 5. gang og har tider fra 9-12 lørdag d. 8. oktober

Ingen kommentarer:

Send en kommentar