onsdag den 31. august 2011

Præsentation: Line Simonsen

1. Hvad hedder du?
Jeg hedder Line Simonsen.


2. Hvilken baggrund har du?
Jeg går på 5. semester på fysioterapeutuddannelsen i Aalborg og arbejder til daglig som massør i Arkadens fysioterapi.

3. Kender du nogen der har brystkræft?
Jeg har desværre set en nær venindes mor tabe kampen til brystkræften.

4. Hvorfor har du valgt at hjælpe?
Jeg har valgt at hjælpe, fordi jeg synes det er et fantastisk formål og arrangement. Med et dødsfald i erindringen og viden om de mange personer der kæmper mod brystkræft hver dag, vil jeg hellere end gerne gøre mit til, at vi kan samle penge ind, og give dem der er ramt bedre odds for at overvinde sygdommen.
 Line er med for første gang og har tider fra 9-12 lørdag d. 8. oktober

Ingen kommentarer:

Send en kommentar