onsdag den 31. august 2011

Præsentation: Pia Lomholt

Hvad hedder du?
Pia Lomholt

Hvad er din baggrund?
Jeg er fysioterapeut studerende på 4 semester, arbejder som massør og holdtræner på arkadens fysioterapi samt holdtræning og diverse i fitness world

Kender du nogen der har/har haft brystkræft?
Jeg kender en ven af familien der har brystkræft. Hun er desværre stadigvæk syg og har nu kæmpet med det i et år

Hvorfor har du meldt dig til at hjælpe?
Fordi det idag er svært at finde penge til forskning og derfor synes jeg at det er fedt at jeg kan bidrage med det jeg indtil nu har lært og herigennem hjælpe forskningen på vej, så vi kan komme brystkræften til livs. Desuden får vi jo en rigtig hyggelig dag ud af det :)
 Pia er med for første gang i år og har tider fra 9-12 lørdag d. 8. oktober

Ingen kommentarer:

Send en kommentar