onsdag den 31. august 2011

Præsentation: Peter Væggemose Svendsen

1. Hvad hedder du?
Peter Væggemose Svendsen

2. Hvilken baggrund har du?Jeg er fysioterapeutstuderende på modul 9 herudover har jeg i snart et år masseret ved arkadens fysioterapi, ydermere har jeg været en del af massageordningen på skolen.

3. Kender du nogen der har brystkræft?
Kender ingen der har haft brystkræft, men kræft er meget udbredt i min familie, så ved hvor hårdt det rammer!

4. Hvorfor har du meldt dig til at hjælpe?
Grunden til jeg har meldt mig er at jeg synes det er en god sag, og det er for mig en håndgribelig måde at støtte kampen mod kræft. og så er det jo point på sjælen.


 Det er første gang Peter er med til Helping-hands.dk og han har tider fra 12-15 lørdag d. 8. oktober

Ingen kommentarer:

Send en kommentar