torsdag den 11. august 2011

TIDSBESTILLING ÅBNET....

Personligt synes jeg at det er helt fantastisk, at jeg allerede nu bliver spurgt hvornår der kan bestilles tid til årets arrangement.

Derfor har jeg besluttet allerede at åbne for tidsbestillingen nu. Du finder den ude til højre. Så hvis du allerede nu  ved hvem du vil have massage af, kan jeg kun opfordre til at bestille din massage så hurtigt du kan.

Har du problemer skal du være velkommen til at kontakte mig på christian @ Helping-hands.dk...

Mvh. Christian W. Jensen
Helping-hands.dk

2 kommentarer:

  1. Kan man bruge samme login som sidste år?

    SvarSlet
  2. Hej Anna.

    Nej. Hele kundedatabasen blev slettet efter sidste års event. Men det betyder også at du sagtens kan oprette samme brugernavn som sidste år.

    SvarSlet