torsdag den 25. august 2011

Præsentation: Signe Johannesen

1. Hvad hedder du?
Jeg hedder Signe Johannesen
2. Hvad er din baggrund for at deltage?
Jeg er uddannet fysioterapeut i janaur 2010 og har sidenhen arbejdet et halvt år på Aalborg sygehus og arbejder nu ved Aalborg kommune.

3. Kender du nogen der har brystkræft?
Jeg har ikke nogle nær mig som er ramt af brystkræft, men kræft i andre former. Jeg har gennem mit job haft flere kvinder mellem hænderne som kæmper med brystkræft og har derfor set hvor vigtigt det er, at skabe yderligere opmærksomhed om sygdommen bl.a. ved at samle penge ind til information og forskning.
4. Hvorfor har du meldt dig til at hjælpe?
Fordi jeg kan! Fordi jeg synes det er et rigtig godt formål og fordi det er så oplagt en mulighed for mig at kunne bruge mine hænder og mit fag så direkte velgørende.
Signe er med for 2. år og har ledige tider fra 9 til 15 lørdag d. 8. oktober.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar